U NAS PRACUJĄ NAJLEPSI

Naszą firmę tworzą tylko profesjonalni pracownicy dla których praca jest pasją.

Katarzyna Rembak

Katarzyna Rembak - jestem absolwentką Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości w Wałbrzychu, kierunek: zarządzanie, specjalność: zarządzanie strategiczne. Ukończyłam studia podyplomowe na kierunku Administracja i gospodarka samorządowa. Posiadam 7 -letnie doświadczenie w branży budowlanej oraz 10-letnie doświadczenie w branży zarządzania nieruchomościami. Moje zaangażowanie w pracę, solidność oraz rzetelność zawsze były widoczne dlatego pnęłam się po szczeblach kariery. Przez 3 lata pracowałam na stanowisku Zastępcy Kierownika ds. Zarządzania Wspólnotami Mieszkaniowymi i Budynkami Komunalnymi, kierując z sukcesem zespołem 12 Pracowników.

Uważam, że jestem w stanie sprostać oczekiwaniom nawet tych najbardziej wymagających klientów, dlatego założyłam i prowadzę firmę zajmującą się zarządzaniem nieruchomościami. Jestem skupiona na efektach i działaniu. Moje motto: nie ma problemów których nie można rozwiązać!

Kompleksowa obsługa finansowo-księgowa, prawna, windykacyjna oraz techniczna.

Agnieszka Filipowska

Agnieszka Filipowska - jestem absolwentką Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angeliusa Silesiusa w Wałbrzychu, kierunek: administracja, specjalność: administracja publiczna. Przez 8 lat pracowałam w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Boguszowie-Gorcach na stanowisku Zarządca Nieruchomości. Stale podnoszę swoje kwalifikacje poprzez udział w profesjonalnych warsztatach i szkoleniach. Moje wieloletnie doświadczenie oraz troska o nieruchomości zaowocowały pozyskaniem wielu usatysfakcjonowanych klientów w dziedzinie zarządzania. Praca jako zarządca nieruchomości to moja pasja i hobby. Jestem kreatywna, nie idę czyjąś ścieżką i nie powielam schematów. Moim priorytetem jest bycie blisko właścicieli nieruchomości oraz troska o nieruchomość.



Roksana Sturmowska

Roksana Sturmowska - jestem absolwentką Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, specjalność: finanse i księgowość. Ukończyłam studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu specjalność: Kadry i Płace oraz studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, specjalność: Bezpieczeństwo i Higiena Pracy. Przez 5 lat pracowałam w biurach rachunkowych a następnie przez 6 lat na stanowisku Specjalista ds. Kadr i Płac. Ukończyłam liczne szkolenia w zakresie ustawy RODO. Jestem odważna i lubię niestandardowe rozwiązania. Pracuję z pasją i zaangażowaniem.